Zašto i kako ojačavam svoje prirodne nokte

Vreme je da vam dam odgovor na pitanje žašto i kako ojačavam svoje prirodne nokte.

Prirodni nokti

Na ovoj fotografiji su moji prirodni nokti bez ojačanja i maksimalne dužine koja opstane, najčešće, nekoliko dana. Naime, oni su veoma tanki i skoro potpuno prozirni, tako da kada dostignu ovu dužinu polome se pri vrhu ili se zacepe u predelu zanoktica.

Prirodni nokti

Ukoliko ne bih ojačavala nokte jedina dužina koja bi bila konstantna je prikazana na ovoj fotografiji, a s obzirom na to da volim i duge nokte odlučila sam da potražim rešenje. Osim toga, želim i da nokte mogu redovno sama da neguje lakiram i ukrašavam.

Jenom prilikom sam nokte ojačala gelom, ali mi se to nije dopalo jer se gel uklanja turpijanjem što je oštetilo moj prirodni nokat.

Gel lak

Nedavno mi je moja manikirka predložila da nokte ojačam gel lakom jer ću na taj način izbeći oštećenja noktiju od turpije. I ovako izgledaju moji nokti ojačani gel lakom – prirodno, što mi je veoma važno. Gel lak se uklanja otapanjem uz pomoć vate natopljene acetonom i uvijene u aluminijumsku foliju ili ubačene u elemente specijalno za ovu namenu.

Ojačani nokti

Kako procedura izrade gel laka zahteva znanje, tehniku i posebne alate ja se prepuštam svojoj manikirki koja to radi na sledeći način: Kada mi pripremi nokte (otkloni stari gel lak, odstrani zanoktice i višak kože oko noktiju)stavlja jedan sloj baznog laka prikazanog na ovoj fotografiji. Posle sušenja u UV lampi ide drugi sloj završnog laka ovog proizvođača, koji se takođe osuši u lampi. I to je sve.

Na ovaj način nokti ostaju dovoljno tanki da i kada ih nalakiram i ukrasim nisu debeli.

Ne propustite Šta kada se nokat zacepi?

Pratite novosti na: Instagram-u, Facebook-u i YouTube-u

Tekst: Noktarica

Fotografije: Noktarica

Постави коментар

Направите веб-место или блог на WordPress.com

Горе ↑